Dagens youtube(s) 138 ExtRA sChysSt upplaga!!!

Det har inte blivit så många på sistonde så jag slänger in fler än 1. Och genrerna varierar :)

Världens mest sedda youtube klipp ladies and gentlemen. Den vid 4:04 känner man ju igen och direkt efter det kommer ju antes och min "signaturmelodi" ;)  Sjukt bra!

Och det näst mest sedda är ju såklart..... (check here if you don't belive me. Dock så hittade jag en annan amerikansk lista som säger att denna ligger på 2:a plats (så jag antar att den är på 2:a plats) men såklart så kunde man inte få fram den videon som just ligger 2:a eftersom att jag bor i Sverige och inte får se "utländska klipp". Youtube har gjort det lite halvkrångligt. Men jaja, denna får duga även fast just detta klipp inte ligger 2:a i världen men den just det klipp som ligger 2:a är samma klipp. Alltså nu blev det bara krånligt och invecklat.....starta videon bara!).

Här slutar nu kampen om första platsen och in kommer småknattarna som också kan underhålla :)

Den här är ju ett måste att se haha :D


Skön låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0