Michael Jackson 1958-2009

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Michael-Jackson-michael-jackson-41269_1024_768.jpg
Ja jag ska väl skriva något också eftersom alla andra gör det. (Grupptryck ;)   )

Begravningen ägde igår rum i Los Angeles. Tv-sänt och allt. Närmare 18 000 människor skulle komma om inte ännu fler. Han måste ha vaitr stor den där Michael Jackson. :)

Tidningar har skrivit mycket skit om honom. Folk har hatat honom och tyckt att han var ett psykfall, homo och pedofil mm. Visst har det varit mycket dåligt runt honom. (jag ska väl inte sticka under stolen med att även jag tyckt han var annorlunda)

Nu när han är död så älskar alla honom, åtminstone många fler. Det är ju helt sjukt för fan! Det är så här det är med de allra flesta stora artister. Ta Kurt Cobain, Jimmie Hendrix, Elvis mfl och Michael. Innan de dog hade de stora feta skandaler faststämplat i deras pannor. Elvis var fet, Cobain drogade liksom Jimmie Hendrix och Michaels historia är just nu historia. De är ju grymt stora fortfarande. Man pratar om allt fint de gjort och blaha blaha.

Om man kan prata så gott om dem nu så kan man väl för tusan göra det när de lever också! Jag tycker synd om artisterna! Dessa jävla journalister som har skrivit så många artiklar under veckorna om Michaels död har ältat och ältat samma sak hela tiden. Låt han nu bara få vila ifred och sluta spekulera om han också, som så många andra, dog av en överdos. Det är sjukt att han inte ens fick ha sin hjärna kvar när han låg i kistan igår!

Nej den ska man undersöka vidare på! Men på vad då egentligen!!!?

De ska ju bara hitta en massa fel! Nu chillar vi ned och överdrösas med hans musik ett tag och gottar oss i "vad bra han var" och "kung av pop". Efter ett tag blir det som vanligt igen. Då ska människor, journalister och andra hitta en ny syndabock att sätta sin skandalstämpel i pannan på. Vem tror ni att det blir? Jag skiter i vilket.

Nu blir det lite musik och så får ni ha en fortsatt trevlig dag. Hej på er!

Kung av pop? Kanske. Kung av dans? Absolut!

Jag såg en del av den här konserten igår natt. Vilket drag och låten är ju så bra! Det är så skönt när publiken vrålar också haha :)Jag fastnade helt vid TV:n.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du har så rätt så rätt med det du säger... Tack för hjälpen i går!!! Super! puss och kram

2009-07-09 @ 11:42:28
Postat av: Fii´kii

Jag menar det och tack själv :)



Bullarna blev riktigt bra.

Allihopa, jag kan baka!

2009-07-09 @ 11:50:07
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0