Nu ska jag vara jobbig igen.

Jag ska såklart länka till min portfolio, galleri, stuff, grej här eller vad det är här också.

Aiiight!

Jag tycker att det ser rätt schysst ut. Frånsett att jag stavat professional fel. Men sån är jag. :)


Och för att vara ännu jobbigare så kör jag det här igen.

(De bilder jag gör är antingen helt egenskapta/fotade från grund eller lånad av någon annans verk. Så jag menar inte med att ta cred (om man nu ska ha någon det vill säga :) ) för att jag har gjort allt på de bilder jag lånar och gör om. Det är inte rätt. Det jag vill klargöra är att jag inte snor någons annans verk och sen menar på att det är mitt helt och hållet. Jag lånar materialet för att göra snyggare versioner(enligt mig) av det och sedan tillhandahålla det för dem som nu skulle kunna tänka sig vilja ha en schysst bakgrund eller liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0