Veronica Mars is over.

http://www.boston.com/ae/tv/blog/Veronica%2520Mars%2520Cast_NEW.jpg

Ja då har jag sett den 3:e och troligen sista säsongen av Veronica Mars. Å det var SÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra! Men allt tar ju slut någon gång (tyvärr). Jag hade hoppats att det inte var så snart dock. Man sitter och strecktittar och så tar det slut på ca 2 veckor. För det går ju inte att dra ut på det roliga. Helt omöjligt! När man sett ett avsnitt så kan man inte bara sluta. Man måste se åtminstone 2 till.

Enda besvikelsen på hela serien var slutet. Anna varnade mig, men jag anade absolut inte att det var så "kraftigt" dåligt slut. Det var väldigt tvärt avslutat. Det var knappt ett slut!

Men okej, när man hade sett pilotavsnittet till säsong 4(som jag tror inte kommer att komma) så var det ändå det rätt så värdiga slutet på hennes historia för oss tittare. Så allt som allt var detta en asgrym serie som tog slut lite för fort.

Det är smått tungt att säga det men det här slår faktiskt vänner med hästlängder. Okej inte hästlängder kanske, men kraftigt. Så det blir såklart 10/5 marshallows!

Varför? För att:
  • Det är så sköna karaktärer!
  • Det är en sån bra handling!
  • Det finns humor!
  • Det finns intriger och puss på munnen romantik!
  • Kristen Bell är smartast, snyggast och har vassast tunga av alla!
  • Det är långa avsnitt som kan kan njuta av länge!
  • Mysfaktorn är över 100 %!
  • Varierat!
  • Sköna citat!
  • Det är bara så BÄST!
Helt enkelt bäst!
200 %


Because you know what they say: Veronica Mars, she's a marshmallow.
http://www.agdesktop.com/wallpapers%5Ctelefilm%5Cveronica_mars%5Cveronica_mars-veronica-0002.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0