Check my new blog out!

Vänta, har inte du en redan?

Jo det har jag. Jag bara skämtar.....or am I?


Jo, jag har startat ännu en "blogg". ProART som den så fint heter. Där ska jag lägga in egengjorda wallies och sådär. Men jag tar min notis så alla fattar hur det funkar så ingen kommer efteråt och säger: Det där har ju inte du gjort!

*Notis* De bilder jag gör är antingen helt egengjorda från grund eller lånad av någon annans verk. Så jag menar inte med att ta cred (om man nu ska ha någon det vill säga :) ) för att jag har gjort allt på de bilder jag lånar och gör om. Det är ju inte rätt.

Det jag vill klargöra är att jag inte snor någons annans verk och sen säger att det är mitt. Jag lånar materialet för att göra snyggare versioner(enligt mig) av det och sedan tillhandahålla det för dem som nu skulle kunna tänka sig vilja ha en schysst bakgrund eller nåt.

Men nu vet ni vad som gäller så ingen kan komma och klaga på något sätt efteråt. Aight and enjoy!


Glöm nu inte WWW.PROART.BLOGG.SE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0