När stora män gråter

En del av er har kanske hört om gårdagens händelse i Stockholm. Metallica skulle ju spela i Globen och tusentals fans var helt i extas. Men sångaren James Hetfield är magsjuk och fick läggas in på sjukhus med dropp. Så hela konserten blev inställd och alla blev väl såklart jättebesviken. Det skulle även jag ha blivit (inte för att jag skulle gå på en Mettalica konsert dock). Men när stora män och riktiga rockers blir så besviken att de grinar över en sådan sak, så tycker jag faktiskt att det är helt fantastiskt. Nu kanske jag låter lite skum, men jag tycker det är så härligt att man är så hängiven till något att man stortjuter för att en konsert ställs in.

Men grabbar, torka tårarna. De kommer ju tillbaks i maj. (Tummen upp)

Rock on till then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0