"Okej, men du får ställa dig längst bak i kön" (Tjuvlyssnat: Hamburger special)

McDonalds, Stockholm

En man ~45 går fram till kassan med maten han just har beställt.
Mannen: Den här maten var inte god, den var direkt oätlig. Jag skulle gärna vilja byta till det där istället.
Mannen pekar på en meny på väggen.
Kassörskan: Tyvärr det går inte.
Mannen: Varför inte det?
Kassörskan: Jag kan inte göra så bara. Jag är ledsen.
Mannen: Då skulle jag gärna vilja ha mina pengar tillbaka, tack!
Kassörskan: Javisst. Kassörskan ger mannen hans pengar. Mannen pekar på samma meny som han gjorde en minut tidigare och räcker tillbaka pengarna.
Mannen: Jag skulle vilja ha den där tack.

En diss utan diskussion

McDonalds, Hedemora


En man och en kvinna, båda ~45 sitter tillsammans med sin son ~8. Mannen tittar mycket skeptiskt på sin McFlurry och rör runt lite i den. Sedan puttar han iväg den åt sidan och ser väldigt sur ut.
Kvinnan: Vad blev det med dig nu då?! Dumhuvud! Man SMAKAR innan man RATAR!

 

Målet i Mora eller mål i mun?


Max, Uppsala


Tre killar ~18 sitter och äter och diskuterar kommande helg.
Kille 1: Fyfan, ska nog åka upp till Dalarna i helgen.
Kille 2: Fan va gött med dalmål.
Kille 3: Det har jag aldrig käkat.

 

Ett råd man inte har råd med


McDonalds, Östersund


Tjej 1 ~18: Alltså, det går så jäkla dåligt med mina aktier!
Tjej 2 ~18: Vadå då?
Tjej 1: Ja, men jag satte in typ 20 000 kr och på bara något år har det sjunkit till typ 10 000!
Tjej 2: Jaha, vad jobbigt!
Tjej 1: Mm, du har inte aktier va?
Tjej 2: Nej.
Tjej 1: Alltså, det borde du ha. Det är jättebra.

 

You go girl, eller? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0