The Fucking piece of shit is finished!

Ja, mamma hade ju köpt in ett nytt nattduksbord till gästrummet. Jag åkte på att bygga ihop den och den blev väll fin........efter mycket om och men.

Jag blev fan tokig! Jag slog mig på tummen i stället för spiken miljontals gånger. Jag satte en skiva åt fel håll, men skit samma! Den syns ju inte iallafall. Passformen på IKEA grejer suger rent ut sagt för lådorna ville inte sätta sig på plats på ett enkelt och smidigt sätt som jag ville.

Ingvar Kamprad, fan ta dig ibland alltså! Du må vara stor i famouskretsarna och rik som jag vet inte vad, men dina grejer hatar jag! Hoppas IKEA aldrig totalkonkurrerar ut resten av möbelföretagen. Då kommer vi inte att kunna bo kvar i våra hus. Speciellt inte om IKEA börjar tillverka husbyggsatser också. God help us!

Här är mitt handywork iallafall.


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag vet bara hur tung den var!!!!! Men in fick jag den iaf.... fint det blev!!! p & k

2009-03-11 @ 08:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0