Abbey Dawn by Avril Lavigne

Först och främst måste jag bara få välkommna er till min nya modeblogg. Nääääääääääähhhh inte då. Hoppade hjärtat upp i halsgropen på er där eller? ;)

Men som många förstått så är jag tokig i Avril Lavigne och allt hon gör. Hon har asgrymma låtar, ser bra ut och dessutom har hon nu även fått ett helt eget klädmärke (det var ett tag sedan men jag tänkte ändå informera de som inte visste). Abbey Dawn (Döpt efter hennes flicknamn).

Det är ju såklart bara tjejkläder och smycken så själv kommer jag inte hitta något i min smak haha :). Sen så finns det inte så många butiker öppnade än ute i världen. Det finns en massa i USA såklart och en exklusiv butik i Japan. Tjoho! Vi får se om det kommer något i Sverige så kan ni tjejer kolla in collectionen. Det är riktigt fina grejer! De är ju designade av Avril herself :).
             "I think it's great" // Avril lavigne
            

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du har henne på hjärnan ;) men mig på hjärtat?? ;)Skojar med dig!! Puss och kram syrran

2009-05-19 @ 20:05:39
Postat av: Fii´kii

Very true haha :)



P&K

2009-05-19 @ 20:27:55
URL: http://booyaksha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0