Helgen som gått

Och som snart är över.

Men jag har haft det rätt så gött. Var hemma och tog det coollugnt i fredags. Käkade gott och tog det lugnt i största allmänhet.

Igår så sov jag ut och stack sedan till Tomaco. Vi körde lite basket, snackade, spelade boule och bara hängde. Sånt som man ska göra på sommarn med kompisarna. Vädret var perfekt också. Ja det var riktigt jävla trevligt måste jag säga.

Sen på kvällen kom Mats och Gun Britt och åt Fondue med oss. De är ju lite pensionärsfest över det hela men det var ändå trevligt. Man skulle ha någon i sin egen ålder att vara med dock. I´m totaly free!

Jag tror jag la mig vid 02:00. Eller la och la, jag däckade. :)

Nu snor jag den här men bara för att den är så sann.

Mamma,
Du har lärt mig allting som jag behöver veta.
Jag ska alltid hålla det inom mig.
Du är där för mig för att älska o bry dig om mig,när himlen är grå.
När jag gör något fel är du alltid där för att göra det rätt.
Mamma mamma du äger mitt hjärta.
Din kärlek är som tårar från ett hav.
Jag vill bara att du ska veta att du är och förblir den bästa.


Idag har jag firat mamma såklart. Viktigaste personen på jorden. Markus och Tessan kom med familj och hade en avkopplad stund med tårta och grejer. Sedan var jag hos syrran och solade en stund och var med barnen. Härligt. Nu ska jag sitta inne en stund för första gången i helgen innan jag får solsting. :)

Ja det är skönt med sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0