Jag måste väl vara dum i huvudet då!

Ryssland har gjort ett skitstarkt jobb måste jag säga som gjorde en helt otrolig show igår. Ingen kommer att slå det på länge. In Sweden we call it Russia. Nu till det jag vill ha sagt.

Norge gick ju och vann Eurovision igår som några kanske vet och som några inte gör heller för den delen. Nu gör ni det iallafall.

Kul för dem.........

.....men jag fattar inte! Hur i helvete gick det till!!!?

Låten är hemsk (jag vill slita mig i håret så fort jag hör den), för Sverige gick det skitdåligt (även för min favvo Boznien) och han som sjöng (Alexander Rybak eller nåt) totaltnobbar jag. Jag kan inte med människan! En sån djävulskt dryg djävul har jag väl aldrig stött på! Nu är jag nog ensam i HELA världen om denna åsikt, men what the hell. Ut med packet!

Jag säger som de sjunger i Torkel i knipa filmen:
FUCK OFF AND DIE! (Det är en kul sång förresten)
Skulle varit en bild på människan här men jag vill inte.

Boznien skulle ha vunnit! In med Tingeling! Rock on Russia! Över och ut.
                                   http://www.eurovision.tv/img/upload/flags/big/bosniaandherzegovina.jpg

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0