Valborgsmässoafton...

...var det igår.


Jag "firade" den genom att dra till Majskansen och träffa Thomas, Fredde W och Linkan för att kolla in deras majbrasa. Morsan och farsan hängde med och även så tessan, matte och barnen. Det var nog ändå den trevligaste majbrasa jag varit på. Det var lugnt, inte asmycket med folk och det fanns åtminstone några man kände som man kunde snacka med.

För det suger rent ut sagt att gå på t.ex. NSK och kolla majbrasa. Det är bara sportfamiljer som går dit. Och alla som är där då känner någon annan. Jag däremot som inte går i någon sport har inte särskilt ofta någon egentligen att samtala med förutom mamma och pappa som jag gått dit med de senaste åren eller Therese och Mattias. Sen är det ju bara en massa snorungar som ska hålla på med fyrverkerier och smällare nära brasan. "Skitcoolt grabbar".

Det kan tänkas att man låter som en pensionär haha :)
Men det är bara så att jag tror att man håller på att mogna.

Ja, det var väldigt trevligt borta i majskansen iallafall. Sen är det ju så passande att man har en majbrasa i maj i maj. (ej dubbelskrivet av misstag) Fattar ni? :)

Jag får komma och kolla en film i sommar istället grabbar. Det ska bli kul.

Nu ska jag fortsätta att ta det coolt i solen och kolla runt lite on se internet. Det är ändå jäkla härligt att våren är här....och snart är det sommarlov. Kan det bli bättre?
http://siri.minikuse.net/wp-content/uploads/2008/04/sommar9.jpg

Kommentarer
Postat av: Den djärve

Ze internetz heter det!!



Bra att ni var lite sociala iallafall, själv hjälpte jag syrran att flytta

2009-05-01 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0