Retro stylish!!!

Har helt fastnat i det här retro stuket när jag Photoshoppar. Dels för att jag inte har några andra idéer och dels för att det är...faktiskt.. jävligt snyggt.

Därför ser denna omgång av wallpapers ut som den gör :)

P.S. Håller på att fixa bloggen litegrann. Därför ser det ut som den gör ibland :)

Min portfolio finns ju alltid också + min DeviantART

Download
Avril lavigne - Nobody´s home

Download

Download

Download

Download

Download

Download Förstår ju att ni vill ha en download på mig ;)

Download

"Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du fortsätta framåt."

Kommentarer
Postat av: Maa´kus

Det blir fina bilder med retro-effekten. Den på dig är riktigt bra!



Det var schysst med den nya layouten på bloggen. Går det att göra så att själva delen med inläggen blir transperent, så att "figurerna" syns igenom?

That would be gleat!

2009-11-23 @ 08:41:02
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack och tack :)



Ja, det går. Får se om jag kan fixa till något. Såhär blir det lite konstigt kan jag hålla med om. Nåt bli dä :P



Åwesome!

2009-11-23 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0