Ett blogginlägg?

Jag kanske, för en gångs skull, skriva lite mer bloggaktigt. Lite "dagbok".

Det har varit en lång vecka det här. Började tungt eftersom att man var som ett kolli " zombie fast med hjärna ;) ". Nej men man var riktigt trött. Men man måste ju få vara det ibland :)

Sedan tycker jag att veckan flytit på mer och mer. Varit prov och en massa annat att göra. Men det har funkat bra. Nästa vecka blir det mer att göra. Men det är då och nu är nu.

Idag eller i eftermiddag det vill säga så åkte Tomaco, jag och ante till Birsta och handlade in diverse bilsaker, filmer (serier) mm. Jonte tog sig också dit och köpte en sprillans ny IPOD. Vajert!
Det var trevligt att lulla på lite där som vi ville. Allt är bra med schysst sällskap.

Nu har jag precis sett Idol. Jag sitter och pumpar musik (vad? kolla längre ned) för fullt, bloggar och checkar in vad internet nu kan tänkas erbjuda medans mamma och pappa kollar Doobidoo (inte mitt favvoprogram direkt).

Tänker tillbaks på USA resan. Det var nice! (fattar fortfarande inte att JAG varit där : )  )
Hänt mer då?

Ja jag vet inte. Har gjort en till bild (som inte blev så bra, men funkar) som jag han göra under en rast på skolan. (Brushes äger!!!) P.S. Quoten är bara skön :)

Download

Nu ska jag ta och kolla Idol igen. Får se hur det går. Har ingen favvo än. Kommer väl :)

Musiken som sagt. Awesome!



Keep rocking it, Booyakasha style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0