I still know what you did last summer

http://static3.podnapisi.net/ovitki/3cf4e6c45d5dfc69afb5f08e2ce8bd59.jpg
Såg större delen av den igår. Morsan och farsan tokdiggar den. Jag vet inte jag, den funkar, men inte mer.

Det är en typisk b-skräckis a la Scream style. Man blir likom inte rädd. Det är bara lite skrik här och där och folk blir köttade. Och det kanske skrämmer vissa. Jag blir mer skrämd av andar, förbannelser och sånt där övernaturligt skit. Jag får fan mardrömmar av sådana filmer!!! :) / :(

Kolla in The Grudge. Jag hatar den filmen!!!! Den är förjäkla läskig! När jag såg den satt vi, fyra killar mitt på dagen under varsin filt, och kollade. (jävla kärringar säg ;) )

Men jaja den här får 3/5 Jennifer Love Hewitts.

Skulle egentligen bara få 2 men eftersom att hon är så snygg så blir det 3 :) Bra va!?
P.S. Ladda ned bakgrunden här, något fint att ha på skrivbordet tänkte jag bara ;)

Bästa quoten då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0