Deryck has left the building!

Nu fattar väl ingen vem Deryck är såklart. (Ta och kolla bilden nedan så ser ni hur han ser ut iallafall).

Ja, det är Avrils "man" eller nu ska jag kanske kalla han hennes ex. De har nämligen precis separerat. Jag vet inte jag men jag gillade inte snubben. Han ser ut som en skummis!!! Sen så är hans band inte så jäkla bra heller. Tråkigt för henne dock att bli singel....eller?

Deryck and I have been together for 6 and a half years. We have been friends since I was 17, started dating when I was 19, and married when I was 21. I am grateful for our time together, and I am grateful and blessed for our remaining friendship. I admire Deryck and have a great amount of respect for him. He is the most amazing person I know and I love him with all my heart. Deryck and I are separating and moving forward on a positive note.

Thank you to all my family, friends and fans for all your support.

Avril


http://www.avrillavigne.com/home


Ja det är inte så mycket mer att nämna för jag vet att ingen troligen bryr sig så mycket. Men hey, ni vet väl vad det här betyder? She's free!!!!! And I'm Festis!!!!! ;)

Pax, 1:a stjärnstopp och allt det där!!!!!! (Så får vi väl se hur långt jag kommer med det ;) )
http://www.thehollywoodgossip.com/images/gallery/deryck-whibley-avril-lavigne.jpg
Visst ser vi så mycket bättre ut ihop?
(Jag vet att det ser rent förjävligt ut, men jag ville bara testa. :) Vad jag ser säckig ut, och huvudet är något för stort. Men annars är det top notch! :D. Undrar vad jag dricker ;) )

Nä nu är det slut på fantasier för idag.

Ha en trevlig helg och glöm inte att gratta magga nu. :)
Rock on!

Kommentarer
Postat av: .B2

Han ser ju typ ut som en dvärg den där ena, typ som ett cirkusfreak. Krympt kropp, tjock näsa och hela kittet. Nu har du i alla fall chansen honken :P



Just det, Grattis Fredriks Madre! Nu är du lite äldre men också lite visare, så du kan hålla Fredde från dumma saker som skapar problem för mig. Grattis.

2009-09-19 @ 00:54:32
Postat av: Fii´kii

Ja visst ser han jäkligt skum ut alltså!! Om jag har! ;)



Hon tackar så mycket. Jag ska försöka hålla mig i sticket :)

2009-09-20 @ 16:28:28
URL: http://the-proffesional.deviantart.com/
Postat av: Tessan

Nice..... Puss

2009-09-20 @ 21:32:41
Postat av: Maa´kus

Grattis - ur in a roll! En helg - två brudar!

2009-09-21 @ 11:09:21
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Aiight!

2009-09-21 @ 16:02:26
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0