Gott och blandat, nå djevulskt!!!!

Picture (Device Independent Bitmap)

Har inte skrivit på ett tag, I know. Men ja, jag har inte så mycket att skriva om heller haha. Men jag bjuder på lite smått och gott. Enjoy! :)


Tjuvlyssnat (tjejspecial ;) )

Gymnasieskola, Skellefteå

Två tjejer ~17 kommer precis ut från ett klassrum där de har sett filmen "Bang, bang you're dead".
Tjej 1: Den där filmen var ju faktiskt bra!
Tjej 2: Ja… Vad var det nu den hette?
Tjej 1: Något med "bang" tror jag…
Tjej 2: Ja, "bang, dead” något.
Tjej 1: Just det, "Bang me, I'm dead!"

 

Spårvagn 1 mot Tynnered, Göteborg

Två tjejer ~16 sitter på spårvagnen och diskuterar nyår.
Tjej 1: Fan vilket kul nyår det var!
Tjej 2: Ja, men varför låg du med Mikael?
Tjej 1: Men, jag var ju full ju.
Tjej 2: Har du berättat för Peter?
Tjej 1: Varför ska jag berätta det för Peter?
Tjej 2: Meh! Ni är ju ihop, han borde la få veta?
Tjej 1: Men… (tystnad) Då måste jag berätta för Jonte också…

 

Biograf, Stockholm

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.
Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
Tjej 2: Men…
Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.

 

Download

Download

Download

 

Portfolion

DeviantART

Det kommer fler bilder senare. :)


Musik!!! ASBRAIGA LÅTAR!! MAXA!!!

Värd att visas på storbild. Snygga videos, nå djevulskt!!



That's a wrap. Keep rocking!!! :)
http://johnebongophotography.smugmug.com/photos/45047629-L.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0