Livet är som att cykla.

För att hålla balansen måste du fortsätta framåt.
Albert Einstein

Han var inte så dum den där snubben ändå. :)

Ville bara bjuda lite mer på mina bilder. Vet att jag knappt gör något annat än lägger ut bilder eller youtube klipp eller annat. Inte så mycket dagboksgrejer heller. Men det är för att det är det här jag gillar. :)

Hoppas ni gillar bilderna.
Det gör jag....mer eller mindre :)

Och som alltid kan ni ju "pay a visit" här:

The-Proffesionals portfolio


The-Proffesional on DeviantART

Första 1080p wallpapern typ :) Fyller upp bilden på en 50 tums tv. (dock inte av denna för att blogg.se kan inte ladda upp så stora bilder) Awesome!!!

Download


Download

Download

Download

Download

Kunde tyvärr inte fixa en download på denna. Det var något tjall på linjen. ;) Finns dock på min DeviantART.

Download

Download

Samma tjall här :P

Download

BTW, sovmorgon imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0