happ, här var det ju 100 år sedan man skrev något

Vad har hänt då?

Ja, dagarna bara flyger förbi och man kommer knappt ihåg allt man gjort på kvällen.

Har varit rätt mycket skolarbete och annat att tänka på. Det är ju slutspurten nu inför studenten. Man känner mjölksyran tar till haha.
Men ja, jag kan inte klaga direkt. Jag mår ju bra ändå. :D

Haft projektredovisning här i veckan. Gick väl hyffsat. Jävligt nöjd över vad jag och grabbarna åstakommit ändå.

För er som inte vet gjorde vi ett paraply med lysdioder. Wicked!


Annars har det väl mest flytit på med andra grejer. Mycket köra :D

Ha det gott så länge. Kanske lägger in någe mer snart.

Om ett tag åka och hämta syrran. Fest på "Våningen".

Roger över, Roger ut!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tusen tack för att jag har dig!!!! Älskar dig såååå otroligt mycket!!! Tack för att du hämtade väskan och hämtade mig när jag ringer och säger att jag vill HEM!!! Puss /syrran

2010-05-08 @ 10:19:43
URL: http://lucindatherese.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Inga problem syrran. Gör allt för dig. :D



Älskar dig vet du! :)

2010-05-09 @ 22:55:59
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0